Kreatywność : Kluczowa część każdej kampanii marketingowejWażne jest, aby pamiętać, że nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, aby stworzyć wspaniałą reklamę. Po zidentyfikowaniu grupy docelowej i zdecydowaniu, gdzie będziesz się reklamować, możesz skorzystać z tych wskazówek, aby rozpocząć tworzenie idealnej reklamy. Co najważniejsze, pamiętaj, że reklama nie musi być doskonała od razu. To może ewoluować w czasie, jak stać się bardziej doświadczony w marketingu i uzyskać lepsze zrozumienie swojej publiczności.

Gdzie będziesz się reklamował?

Następną rzeczą, którą musisz wziąć pod uwagę przy wymyślaniu kreatywnych pomysłów na reklamę dla startupów jest platforma, na której będziesz się reklamować. Istnieje wiele opcji do rozważenia, w tym TV, radio, gazety, czasopisma, online, w sklepie, itp. W zależności od budżetu marketingowego i publiczności, którą próbujesz osiągnąć, każda platforma ma swoje zalety. Oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać przy wyborze platformy: - Jakie są Twoje cele? - Jaka jest Twoja docelowa publiczność? - Jakie są dane demograficzne mediów? - Jaki jest koszt każdej platformy? - Jak wiele uwagi każda platforma dostać? - Jaka jest konkurencja na każdej z nich?

Jak będzie wyglądała Twoja reklama?

Jak wymyślać z kreatywnych pomysłów reklamowych dla startupów, ważne jest, aby nie dostać się zbyt zawieszone na dokładnych wizualizacji będziesz używać. Należy pamiętać, że zawsze można zmienić swoją reklamę później, gdy jesteś w stanie i działa. Rzeczywiście, większość udanych marek przeszły przez kilka iteracji ich kampanii reklamowych w trakcie ich historii. Na przykład, logo Apple, który jest tak rozpoznawalny dziś nie pojawił się aż ponad 20 lat po założeniu firmy. Opracowując podstawowy pomysł, jak będzie wyglądała Twoja reklama, oszczędzisz sobie bólu głowy związanego z koniecznością stworzenia gotowego produktu, zanim zaczniesz działać.

Jak znaleźć najlepszych partnerów reklamowych?

Jeśli tworzysz reklamę, która wykorzystuje partnera zewnętrznego, będziesz chciał się upewnić, że wybierasz tych właściwych. Ważne jest, aby pamiętać, że nie wszyscy partnerzy są tworzone równe, więc będziesz chciał spędzić trochę czasu robi badania. Oto kilka wskazówek, jak znaleźć najlepszych partnerów reklamowych dla swojego startupu:

  • Zacznij od podstaw. Zidentyfikować swoje pięć najlepszych partnerów i rodzaj reklamy chcesz stworzyć. - Następnie, badania pięciu najlepszych partnerów i ich oferty.

  • Dowiedz się jak najwięcej informacji o każdym partnerze, w tym: - Jaki typ kampanii prowadzą. - Jakie rodzaje klientów, które obsługują.

  • Średni zwrot z inwestycji w ich kampanie. - Z jakimi innymi firmami współpracowali w przeszłości.